Sabtu, 12 September 2009

Da nk raya daa

Assalamuallaikum,,,,,,,,,,,,
Tinggal beberapa hari lagi kita akan menyambut HARI RAYA AIDIL FITRI, raya kali nie,sekali lagi aku beraya di perantauan,,beraya bersama-sama kawan-kawan sekampung yang berada di sini,,walaupun dekat cni kami beraya beramai-ramai,,tetapi kesedihan tetap menyelubungi hatiku,,errrmmm terkenang ketika beraya bersama-sama keluarga dekat kampung,,,, pas 2 dapat lg makan masakan emak,, tp aku kena tabahkan hati ,melawan kesedihan yang melanda diriku,,kerana ini semua adalah dari kehendak ku juga,jalan yang telah aku pilih,,
Buat sahabat-sahabat yang mengenaliku,, aku ingin MEMOHON MAAF, dari hujung rambut hingga hujung kaki,,,jika aku ada tersilap kata,terkasar bahasa, dekat kamu orang harap di maafkan yerr n n n n halalkan makan & minum,,,,,,lagi 1 x nk jemput aku datang g uma kamu ker heheheheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

mr preman