Sabtu, 26 September 2009

assalamualaikum........




Hari nie genaplah seminggu umat islam menyambut HARI RAYA ADAILFITRI.
Dan pada tahun nie aku sekali lagi tidak pulang ke kampung merayakan hari yang mulia ini
bersama-sama keluarga....aku merasakan beraya di perantauan tidak begitu indah sekali...jauh berbeza jika di bandingkan beraya di kampung halaman....,jika aku beraya di kampung,,aku dapat menatap wajah ibu dan ayah,,,,,,dapat merasa masakan ibu yang tiada tandinganya.......heheheehehheh.... tapi apakan daya semua itu hanyalah sekadar khayalan huhuhu,,kerana aku kini berada di perantauan..... muda-mudahan di hari raya yang akan datang aku dapt beraya dengan meraka..... amin......
KEPADA SEMUA SAHABAT-SAHABAT ,SEKALI LAGI AKU INGIN MEMOHON MAAF JIKA ADA TERSILAP KATA TERKASAR BAHASA DENGAN ANDA SEMUA.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

mr preman