Isnin, 6 Julai 2009

coretan.......





Assalamualaikum.................

Ermmmmmmmm,,bgtu cpt masa brlalu,,,hari ni ,dah seminggu aku brada d rmah,,dlm fikiran ku msi lg aku trbyang2 ktika kursus mggu lpas,,msi lgi aku trbyang wajah2 rakan2 yg lain,,ktika ktawa,,snyum n jga yg brsdih,,,,seolah2 bru semlam aku brgrau dgn mreka,,,ermmm ,ntah bla lg aku dpt brjmpa dgn korang smua sblum aku plang ke sabah........dgar cite ada kbar angn mgatakan ada PERJUMPAAN tuk dak2 (G-6) akn di buat,,,ermm tp i2 sme lum psti lg,,,,,bg aku prtmuan sbgni bkan snang utk d buat,,,yee la kn,,tmpt tggal pn berjauhan,ada kat tgganu,ada kat prak,,.kan jauh 2,,klu prjmpan i2 btul2 d buat,,,msti best 2 kan huhhuhu,, tp mgkn dlm prjmpan 2,aku tiada dkt cni,,,,tp aku berharap perjumpaan 2 akan di buat,,bg mengumpul semua rakan2 COMPTIA A+ trutama kelas (G-6) walaupn aku tlah tiada................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

mr preman